Paultje - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anna Kostelijk - WaarBenJij.nu Paultje - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Anna Kostelijk - WaarBenJij.nu

Paultje

Door: AnnaKostelijk

Blijf op de hoogte en volg Anna

13 Juli 2012 | Singapore, Singapore

Ik was voordat Paul kwam eigenlijk nog lang niet klaar met alleen reizen maar, halleluja, wat ben ik blij dat hij er nu is!! :D

Na Pulau Pangkor ben ik een paar dagen in Melaka geweest, wat vroeger een Nederlandse kolonie was. Het stadje op zich was niet zo interessant maar ik vond het vet leuk want op het kerkhof kwam je bijvoorbeeld stenen tegen waarop stond: 'hier onder leyt begraven nicolaus basly, in syn leven vryborger, obyt den 9 april 1678.' Dus ik vond alles super interessant terwijl het Zwitserse meisje waar ik op dat moment mee was, Sandrine, een beetje verveeld achter me aan liep te slenteren.

En toen ging ik naar Singapore. Om in drie dagen even veel geld uit te geven als in de drie weken ervoor en natuurlijk om Paultje op te halen! Ik kwam uiteraard een half uur te laat maar gelukkig stond hij nog op zijn tas te wachten. Bipolair als ik me hier soms voel stond ik de ogen uit mijn kop te janken toen ik hem eindelijk weer kon knuffelen! En nu zijn we lekker samen Singapore aan het ontdekken. Er zijn drie hotels met daarbovenop een schip en een skybar waar we wat gedronken hebben met uitzicht over heel Singapore en vandaag hebben we, als de echte nerds die we stiekem toch echt zijn, een Harry Potter exhibition bezocht. Met echte props uit de echte films! :D

En morgen gaan we weer door naar een van de mooiste eilanden ter wereld. Al met al: life is awesome! <3

  • 13 Juli 2012 - 19:53

    Mama Van Paultje:

    Kinders, geniet van elkaar in dit prachtige land. kus Claudi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Malaysia

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Waar ze Finding Nemo hebben gefilmd.

03 Augustus 2012

Best adventure ever. So far.

28 Juli 2012

Ziek, zwak en misselijk.

18 Juli 2012

Zeemeermin

13 Juli 2012

Paultje
Anna

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5506

Voorgaande reizen:

31 Mei 2012 - 23 Augustus 2012

Malaysia

Landen bezocht: