Ziek, zwak en misselijk. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Kostelijk - WaarBenJij.nu Ziek, zwak en misselijk. - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Anna Kostelijk - WaarBenJij.nu

Ziek, zwak en misselijk.

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

De afgelopen tijd was niet echt geweldig hier. We gingen vanaf Pulau Tioman, het eiland waar we onze PADI hebben gehaald, omhoog naar een klein stadje aan de kust, Cherating, om daar een dagje te chillen en weer verder te reizen. Het verder reizen kwam er alleen niet van want ik werd wakker met koorts! De hele dag op bed gelegen en koud en warm en hoofdpijn en echt lekker ziek. De week erna bleef ongeveer hetzelfde, we zijn van ziekenhuis naar ziekenhuis gehobbeld en een blaasontsteking en een griep virus en we hebben het laatste deel van de oostkust over moeten slaan om uit te wijken naar het goede ziekenhuis in Kuala Lumpur, omdat dokter Sas bezorgd was over mijn nieren. Gelukkig gaat het nu eindelijk beter! Ik heb vanmorgen zelfs mijn hele ontbijtbordje opgegeten.
Ik ben wel helemaal klaar met Kuala Lumpur maar dat komt mooi uit want vanavond vliegen we naar Borneo! Alweer het laatste gedeelte van mijn reis. Nog maar 4 weekjes! Hopelijk ben ik nu klaar met alle medicijnen en ziekenhuizen, and a new leaf will turn!

  • 06 Augustus 2012 - 13:07

    Diny:

    Hey Anna,

    Wat een pech heb je met je gezondheid. Heel vervelend voor je. Maar al met al heb je toch al erg genoten van deze fantastische trip die je maakt. Nou de laatste weken kun je weer wat aansterken en verder genieten van alles wat je meemaakt.
    Tot ziens in ons natte landje ! liefs diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Malaysia

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2012

Waar ze Finding Nemo hebben gefilmd.

03 Augustus 2012

Best adventure ever. So far.

28 Juli 2012

Ziek, zwak en misselijk.

18 Juli 2012

Zeemeermin

13 Juli 2012

Paultje
Anna

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 5508

Voorgaande reizen:

31 Mei 2012 - 23 Augustus 2012

Malaysia

Landen bezocht: